ضد پسرا دخترا بخونن
نوشته شده توسط : narges

من واقعا از این پسرایی که میان و اینطوری نظر میدن بیشتر از این انتظار ندارم.بی شخصیتی خودشون و نشون میدن.

قبلا گفتم الانم میگم که پسرا بی دلیل افریده نشدن.پسرا هم فوایدی دارن اما به اندازه ی دخترا مهم نیستن.بالاخره باید واقعیت و بپذیرن که دخترا جنسیت برترن.

به نظر من درختا از پسرا مفیدترن.چه برسه به دخترا.

واقعا شما پسرا فقط واسه ما زندگی میکنید تنها امیدتون اینه که یه دختری مثل من بهتون نگاه کنه شما حاله ادم و بهم مبزنین.(چه زشت وچه خوشگل)

واقعا ما دخترا از دستتون دیوونه شدیم اخه چرا انقد نو خیابون بی جنبه بازی و هیز بازی در میارین؟

تمومش کنین حالمون و بهم میزنین.

شما پسرا چندش اورین  عین سوسک میمونین(چه زشت و چه خوشگل)

 





:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 25 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Tranis در تاریخ : 1389/8/3/1 - - گفته است :
ببین دارم محترمانه پیش میرم پس بدون از روی لجبازی باهات مخزرف بیخودی سرهم نمیکنم بهت تحویل بدم.حالا قبول داری؟خب طرفت مشکل داره تو مشکلت بیشتره روی اعصاب یک مریض تیلر میزنی.مهم از چه نظر؟بر تر بیا برتری رو تعریف کن تا منم ادعای خودمو ثابت کنم.خب من قیلفن خوبه و نمیخوام تعریف کنم اونم توی این وضعیت که فکر کنی دورغ میگم مث دخترا ادعایی ندارم زیبایی من از خداست و ضمن بهره بردن باید مراقب این لطف هم باشم.اما هر جا که میرم همه چه دختر چه پسر میخ میشن روی من.منم که سو استفاده نمیکنم پس انسانم اما گفتی کشته مرده.نه من تا چند روز پیش هر روز کافی نت بودم هر روز چندتا دختر...پسر تا یک سانتی من میومدن و منم چون آدم بودم سو استفاده از کم جایی نمکردم وقتی کنار مدیر کافی بودم.به هیشتاشون هم نگاه نمیکردم چون برعکس هیچ احتیاجی ندارم شخصیت خودمو بیارم پایین طرف صورت بشه من مثل احمقها دوباره بگم بیا منو بکوب.پس فکر نکن همه پسرا آدم حسابی نیستن.خب درخت؟چرا؟حرفتو کامل بزن.شما آدمی هیز نمیخوای تیپ آدمی بزن میون هزارتا شغال.میبینی خودتون هم مشکل دارین.میخواین بیشتر از اون چیزی که هستید باشید اما به زور.ببین محترمانه دارم توضیح میدن نزنی زیر همه چی درموردم بیخودی بگی.البته گفتی هم طوری نیست چون بالاخره ضعف خودتو نشون میدی.

/weblog/file/img/m.jpg
hoda...behtarin dokhtar donya در تاریخ : 1389/6/31/3 - - گفته است :

اتفاقا پسرا خیلی هم خوشگلن. دلت بخواد.. عوضی بی شعور. واقعا اون دختره حق داشت. ما نباید فکر کنیم تو جوکی هستی. تو واقعا هستی. روستایی میمون. برو کوزتو ببر سر چشمه آب ببر خونتون>>> من عاشق همه پسرا هستم و پسرا هم عاشق دخترا. به توی سگتوله چه مربوطه فضول خانوم؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
farzam در تاریخ : 1389/6/30/2 - - گفته است :
salam
dostan
gf 15 sale mikham
komak
har chi
gf 15 sale
farzamcj@gmail.com

/weblog/file/img/m.jpg
sani در تاریخ : 1389/6/30/2 - - گفته است :
عزیزم من همونی هم که برای اولین بار حرستو در آوردم... ولت نمیکنم تا حال همه دخترا رو بگیرم!!!
WWW.best-anti-girls.loxblog.com
حالا تو رقیبی داری که حریفش نمیشی بچه سوسول... دیگه نمیتونی با پسرا در بیوفتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-) )

/weblog/file/img/m.jpg
فریبا در تاریخ : 1389/6/28/0 - - گفته است :
خوب حاله پسرا رو گرفتی.

/weblog/file/img/m.jpg
elahe joon در تاریخ : 1389/6/26/5 - - گفته است :
واقعا که دختر خیلی کله خری هستیااااااااااا! پسرا به این خوبی دخترام به این خوبی... همشون همدیگه رو دوست دارن... نمیدونم تو چرا اینطوری دراومدی...؟؟! پس هرچی پسرا و دخترا بهت فحش بدن حقته... خنگ خدا... همین آدمای عوضی ای مثل تو باعث میشن ما دنبال پسر بگردیم نه اینکه پسرا دنبال ما بگردن... واقعا که آبروی هرچی دختر رو بردی... دیوانه

/weblog/file/img/m.jpg
احسان امو در تاریخ : 1389/6/26/5 - - گفته است :
سلام میشه بری به این آدرس فکر کنم باهم تفاهم کامل داشته باشی

رفیقمه

http://www.anti-dokhtarha.blogfa.com/


/weblog/file/img/m.jpg
محسن در تاریخ : 1389/6/25/4 - - گفته است :
می دونستی که زن ار یک استخوون کوچیک مرد آفریده شده حالا برو ،و از برتر بودن زن حرف بزن و لباس های تنگ بپوش تا بدنت بیرون بزنه بلکه همون پسرهای سوسک و لا ابالی خیابونا دنبالت راه بیفتن و بگیرنت
وبلاگ عالی بود

/weblog/file/img/m.jpg
ايسان در تاریخ : 1389/6/25/4 - - گفته است :
درست ميگي عزيزم........!
خوش حال ميشم به منم بسري اينم loove.loxblog.com

/weblog/file/img/m.jpg
پيمان در تاریخ : 1389/6/25/4 - - گفته است :
ما همه انسان و در پيشگاه خدا مسئول هستيم . در بارگاه حق تعالي و در پيشگاه حق ، كسي را به خاطر جنسيتش محكوم و بازخواست نمي كنن بلكه فقط اعمال و كردار انسان است كه تعيين كننده سعادت انسان است . پس خواهر خوبم بيشتر انديشه كن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: